سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیامک 590

پروردگارا، سه خصلت است که مرا از درخواست از تو باز می دارد، ولی یک خصلت است که مرا در آن ترغیب می کند : امری که به آن فرمان داده ای، ولی در انجامش درنگ کردم و کاری که مرا از آن نهی نمودی، ولی به سویش شتافتم و نعمتی که به من بخشیدی، ولی در سپاس گزاری کوتاهی نمودم. تفضل و احسانت به کسی که رو به سوی تو آورد و با گمان نیک به بارگاهت آید، مرا به در خواست از تو وا می داد، زیرا تمام احسانهایت از روی تفضل است و همه نعمت هایت، بی سبب می باشد.(صحیفه سجادیه)


ارسال شده در توسط افق

چه زود دیر شد، چه زود سفره میهمانی خدا جمع شد، چه زود رمضون از پیش ما رفت
حالا که اینقدر زود میره چه توشه ای گرفتیم؟ آیا با روزه گرفتن با قرآن خواندن و هر کار دیگه ای عوض شدیم، با قبل از رمضون فرقی هم کردیم راستی تو شب قدر چی برامون امضا کردن؟
ولی ای خدا بزار همیشه و هر لحظه دستت رو سرم باشه نزار یه لحظه ازت غافل بشم،با قرآن مأنوس باشم،عملم طوری باشه که منو به امامم نزدیک کنه، ای خدا نزار شیطان منو با خودش هر جا که بخواد ببره نزار هوای نفسم منو به هر جا که می خواد بکشه
رمضان رفتی برو  خداحافظ
خداحافظ دعای هر روز رمضان
خداحافظ دعای سحر و ابوحمزه
خداحافظ دعای افتتاح و مجیر
خداحافظ جوشن کبیر


ارسال شده در توسط افق

اگر به هر دلیلی نمی خواست غذایی را بخورد، از آن عیب جویی نمی کرد. حتی الامکان تنها غذا نمی خورد و می فرمود: برای خوردن دور هم جمع شوید. خجستگی و برکت در این کار است. خوردن را با نام آفریدگار آغاز می کرد و با ستایش او پایان می برد. هیچ گاه دیده نشد که آن قدر بخورد که آروغ بزند.هنگام غذا، از آن قسمت که جلوی خودش بود می خورد. محبوب ترین غذا برایش غذایی بود که افراد بسیاری بر سر سفره بنشینند.
(  کافی ج 4 ص 90 ، کنز العمال ج7 ص 103 ، المستدرک ج 4 ص 137 )


ارسال شده در توسط افق
<      1   2